9/10

Tsaukitsau!!

Saan ametlikult öelda, et juba järgmisel kuul olen tagasi Eestis ja saan kõiki näha. Emotsioonid on kahetised. Ühelt poolt muidugi tahan kõiki näha ja jälle eesti keeles suhelda, kuid Norra on südamesse pugenud ja ei kavatse sealt ka kuhugi kaduda. Olen vaikselt mõelnud, kuidas ennast Norraga siduda võiksin, aga eks ole näha, mis tulevik toob😋

36.nädal

Reedel toimus meie piirkonna Russ'i gruppide busside nn tutvustamine/näitamine. Ehk need grupid, kes olid ostnud koos bussi, näitasid, millise kujunduse ja sisustuse olid nad teinud/lasknud teha. Kõik said bussides ka sees käia, kuid kuna muusika ja bass nendes bussides on väga tugev, siis ilma kõrvatroppideta nendes ei soovitatagi olla. Igal juhul oli õhtu väga tore ja äge oli näha kõiki meie piirkonna Russ'e koos.

Laupäeval tegin rattaga tiiru ning pärastlõunal läksin KGBibliotek etendust vaatama, kus mu õde esines.

37.nädal

Reedel täitsime mullivanni veega ja tegime õega spaõhtu.

Laupäeval käisime perega shoppamas. Õhtul saime empsi ja õega teistega kokku, sõime Itaalia restoranis ning käisime Mamma Miat vaatamas. Olin algul skeptiline, sest laulud pidid norra keeles olema, et publik usinalt kaasa ei laulaks, kuid need kõlasid üllatavalt hästi ning lauljad/näitlejad olid super ning tegid vinge etenduse ja ilmselt parima, mida kunagi näinud olen. Tora ja Hedvig tulid parast etendust ööseks meie juurde ning istusime poole ööni mullivannis.

Pühapäeval sain teiste vahetusõpilastega Frogneri pargis kokku ning tegime pikniku.

38.nädal

Teisipäeval oli meil koolist vabapäev ja käisin discgolfi mängimas Holmenkollenis, kus 1952. aastal talvised olümpimängud toimusid. Ja sealt avaneb ka vaade kogu Oslole.

Kudusin endale vahepeal villased sokid, sest mul polnud vabaajaga midagi teha.

Reedeks suutsin haigeks jääda ning istusin kaks päeva kodus. Minu õnneks oli vanaemal hästi palju lõnga üle jäänud ning sain jälle kududa. Miinus on küll see, et siis on mul veel rohkem asju, mis kuidagi koju peavad saama.

Pühapäeva hommikul tundsin ennast juba rohkem inimesena ning sain vanaisaga autoüritusele minna. Kuna tal endal on 1986.aasta Porsche, siis oli uhke sellega minna. Porsche oli ka suurim mark sellel üritusel, aga oli ka palju teisi.

39.nädal

Teisipäeval oli Eurovisiooni esimene poolfinaal ning Norra esitus. Paps küpsetas vaalaliha, mis maitses umbes nagu põdraliha.

Reedel suundusime papsiga põhja-Norra, lõpuks!! Sihtkohaks Myken, mis asub 20 km maismaast ning kus aastaringselt elab 12 inimest. Hommikul lendasime Bodøsse, sõime isa tuttava gastropubis lõunat, tegime linnale tiiru peale ning istusime praamile. Kokku loksusime 4,5h praamis, vahepeal pidime ka praami vahetama. Kohale jõudsime üheksa ajal, sõime ning läksime magama. Kuna aga põhja-Norras algab polaarpäeva periood, siis öösel väga pimedaks ei läinudki.

Laupäeval sõime hommikust ning kohalikel on kombeks igal hommikul poodi koguneda ja koos kohvi juua. Poes oli praktiliselt kõik olemas, isegi sushi tegemiseks vajalik. Pärast seda sõitsime paadiga teisele poole kallast, kus on Mykeni rannamajakas. Meile tehti seal sees tuur ning räägiti ajaloost. Maja on seest renoveeritud ning seal on tehtud üks episood "Eventyrlig Oppussing" ehk "Seikluslik Renoveerimine".

Lõunal läksime viski tehasesse (need, kelle juures ööbisime on ühed selle loojatest), ja sain aidata kaasa pudelite pakendamisel. Õhtul läksime naabrite juurde õhtusöögile. Sain ka esimest korda kammkarpi puhastada, mis olid Mykeni lähedalt püütud ja see oli eelroaks. Põhiroaks oli tursk köögiviljade ja kartulitega ning magustoiduks apelsiinivaht. Vaatasime ülejäänud õhtu Eurovisiooni finaali.
Pühapäeval tegime tiiru ümber saare, jätsime kõigiga hüvasti ning astusime taas praamile. Pidime aga kaks tundi varem startima, sest merel pidi hiljem tormiseks minema. Me peatusime Nordnesøy'al ja käisime kaks tundi jalutamas.

Läksime taas praamile, istusime teisele praamile ning nelja tunni pärast olimegi Bodøs tagasi. Sõime sushit, läksime lennujaama ning olime kodu poole teel. Niiiiii ilus päikeseloojang oli.

40.nädal

Teisipäeval, 17. mail oli Norra konstitutsioonipäev ning ilm oli justkui tellitud. Kella üheksaks läksime hommikusöögile Mariti ja Sindre juurde. Hommikusöök on väga oluline veeta just pere või sõpradega. Kellel on olemas ka rahvariided, siis on 17.mai päev, mil neid kanda. Edasi suundusime kesklinna laste rongkäiku vaatama. Kuna ilm oli nii ilus ja kaks aastat pole seda koroona tõttu toimunud, oli peatänav puupüsti inimesi täis. Rongkäik kestis umbes 4 tundi. Kuna selle päevaga lõpeb ka Russ'i aeg, siis olid osad ka rongkäiguga liitunud. Meiega oli kaasas ka üks tüdruk Prantsusmaalt, kes isa tööjuures veini kohta õpib. Sõime lõunat ning suundusime koju tagasi. Trammi peale saamine oli oma ette seiklus. Õhtu poole läksin teise vahetusõpilase juurde, kes mu klassis käib, kooki sööma.

18.mai oli mu õe 17.sünnipäev ja laulsime ta üles. Õhtul tegime papsiga tomatisuppi ja grillkanaga salatit.

Neljapäeval käisime venna jalgpallimängu vaatamas, kuid kahjuks teda veel vigastuse tõttu mängu ei lastud.

Algselt pidime vennaga laupäeval driftiüritust vaatama minema, aga ilmateade näitas terve päev vihma ehk otsustasin hoopis papsiga hommikul hyttasse sõita. Kuna varsti tuleb õue mullivann, siis tuli ettevalmistusi teha ning kopaga kaevata. Õhtuks tegime või küüslaugu lõhe ja vaatasime The Voice'i.

Pühapäeva hommikul sõitsime koju tagasi, sest kell 14 algas õe sünnipäeva lõuna koos sugulastega.

...

Ongi juba eelviimane postitus ja 30 päeva pärast olen Eestimaa pinnal.

Beste ønsker!
Simona
💗

Populaarsed postitused sellest blogist

Viimane postitus ja vahetusaasta Norras ongi purgis!!